piątek, 9 listopada 2012

Chwalę się :)

Moje poduchy zostały ostatnio podwójnie nagrodzone.
Konkurs "Ubrani w muzykę" organizował we wrześniu Łucznik. Co prawda nikogo w muzykę nie ubierałam, ale na szczęście była kategoria wystrój wnętrz. No i uszyłam dwie poduchy, za co zostałam wyróżniona zestawem stopek do maszyny. Bardzo praktyczny i przydatny prezent, stopek nigdy za wiele, choć muszę dokładnie przestudiować, która do czego służy. Niektóre z nich wyglądają jak istne narzędzia zbrodni ;)



Kolejny konkurs to "Szyj i wygrywaj nagrody" ogłoszony przez portal Domosfera.pl we współpracy z IKEA.  Tutaj trzeba było pokazać swoje pomysły na ozdoby z tkanin. W ruch poszły oczywiście dotychczas uszyte poduchy. W ramach wyróżnienia otrzymałam książkę " SY Miłość do tekstyliów". Książka jest bardzo inspirująca, ma piękne zdjęcia. Znajdziecie w niej mnóstwo niebanalnych pomysłów na wykorzystanie tkanin w domu.





A oto nagrodzone projekty:












:)

Zapraszam na moją stronę Betty's Home na facebooku :)





8 komentarzy:

  1. Gratuluję!!! :)
    Ta książka jest cudowna - uwielbiam takie ilustracje :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Poduchy sa rewelacyjne! Strasznie mi sie podoba Pani Nutka :) Bo to na pewno pani, na chlopa za delikatna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdecydowanie jest to Pani Nutka, a mężczyźni lubią jej towarzystwo ;)

      Usuń
  3. uwielbiam robótki ręczne ... gdybym tylko miała czas ... i talent :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie teraz czasu też brakuje, a talent czasami drzemie gdzieś ukryty :)
    Zapraszam na mojego drugiego bloga http://bettyshome-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń